lördag 7 februari 2009

Liten utflykt






Idag var vi 3 glada tjejer som åkte iväg till Tånnö, utanför Värnamo. Till den lilla butiken Unik, med stort utbud av "bara vill ha saker". Hon som äger denna butik, var nog en ängel. Väldigt trevlig och mysig tjej. Vi handlade och fick en massa inspiration.

 Fatet med glaskupa köpte jag där. När jag kom hem var jag tvungen att få ut lite energi, gjorde färdigt mitt jätteägg . Kransen som suttit på dörren tog jag in och dekorerade, hängde sedan upp den i taket. 
I morgon ska Mr H lägga golv i hallen, sen blir det städning och pynt.  Det känns så skönt att få en välkomnande hall, när man får gäster.

2 kommentarer:

Bittan sa...

tack för igår //kram "en av de glada"

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej!! tur att du kika in hos mig så kunde kika in hos dig men va gullig sida va fint du gjort m påskägget...kram snowwhite-sussie
ja länkar dig så ja hittar tillbaks

Sessan

Sessan
Våran pussgurka