måndag 9 februari 2009

Bara lite kort........







Vi börjar få lite ordning på våran hall, men det fattas lite lister och klädhängare mm.Jag skulle köpa lite blommor att pryda mitt zinkfat med, men jag hamnade i frukt och grönsaksdisken i stället. Det fick bli ett blandat arrangemang. Urnan tog jag in från trädgården, smutsig och skev. Efter lite tvätt så fick den duga. Satte zinkfatet ovanpå, sen började det roliga. 
Jag ska ta några bilder när allt är färdigt.
Plockade ner min gamla pigtittare och lite annat  smått ifrån vinden. Vilken tur att man är en samlare. Gick in på myrorna härom dagen och vad stod där framför näsan.......jo ett betong A. Tog det med en gång, så ingen annan kunde köpa det. Det passade så bra till dom andra grå bokstäverna. Imorgon ska jag jobba så då blir det inget pyssel(tror jag). 

Må Gott/Ann-Louise

2 kommentarer:

irma´s uthus sa...

Åhh, en betongbokstav på myrorna!!! Helt otroligt. Självklart ska jag visa bilder när/om:-)blommorna kommer upp.
kram irene

Bittan sa...

Hej !

Det går säkert bra med stora. Hör av dej. kram Bittan

Sessan

Sessan
Våran pussgurka