tisdag 24 februari 2009

Lite av varje






Fotade lite i hallen igen , det är så härligt att den snart är färdig, bara lite pyssel till.


Var på 40-års kalas i lördags. Den festen glömmer jag nog inte i första taget. Halva kvällen bar jag underklänning!!!!!!!!!!!!!!! visserligen en nyköpt med spets. En av mina goa gamla vänner tyckte att jag behövde kylas ned..........med rödvin utmed hela ryggen.     Kan meddela att efter  alla goda råd( salt ,vitt vin, blekning) så är inte klänningen gräddvit utan vit med gula spetsar. Jag tror det funkar  att ha den så. 

Blomsterarrangemanget gjorde jag till lillebror i lördags. Det var han som fyllde 40. Det är ett frigolit M som jag dekorerat med mashmallows doppade i vit choklad och nötter/mjölkchoklad och strössel. Slog in i cellofan och knöt guldband om. Avslutade med lite blommor i hörnet. Har även limmat oasis, för att kunna sätta ner godiset.

Må Gott /Ann-Louise

1 kommentar:

Bittan sa...

Absolut. Vi bokar in en utflyktsdag så fort jag kommer hem. bettys har jag sett men inte de andra...låter kul.

kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka