lördag 29 november 2008

Sova sova sova............

Kuddar är alltid roligt att byta. Idag fick det bli två nya kuddfodral, har bara fyra kvar(om jag har lust). Var på Ikea och köpte en dagbädd till gästrummet, så då är det extra roligt att få piffa.  Nästa sak som ska göras är att köpa tapeter, nu är det lillemans gamla söndriga blå som hänger som trasor på väggarna + massor av hål överallt.
Nu ska jag inte pyssla mer ikväll  utan ta det lite lugnt och sätta mej framför Tv, för ut tänker jag inte gå. Det regnar småspik. I morgon är det första advent och vi får besök av goda vänner, ska väl baka något extra gott får väl se vad det blir.(Tror det blir pepparkaksrulltårta med kolafyllning och lingongrädde)



1 kommentar:

Bittan sa...

va fina:-) Kuddar kan man aldrig få för många av. Nästa vecka får du komma på besök i min webshop !! Har äntligen gjort det jag velat länge. Än så länge är den under uppbyggnad .

Ha en trevlig lörd kväll kram bittan

Sessan

Sessan
Våran pussgurka