onsdag 26 november 2008

Allt eller inget

Det började med ca 5-6 saker sen kunde jag ej sluta. Hängde upp mina strutar på spegeln, tog fram lite vitt porslin, pyntade med grönt och vips.....så var det 30-saker(kanske ska ha affär?)
Jag tyckte det blev lite mer ombonat  så här till advent. Tycker det är rogivande att flytta omkring saker och se dem på ett nytt sätt. Det lilla änglabarnet som sitter till höger i bilden har varit instängd i ett skåp, men har nu fått luft under vingarna Tänk vad man har mycket saker undanstoppat, för man har inte sett dess möjligheter. När jag 
inte vet var jag ska sätta sakerna så åker dom in på toan, där kan man sitta och begrunda dom tills man vet om man vill ha dom framme. 
   
  
Gick en sväng i skogen igår tog några vinterbilder, i dag hade det inte blivit samma bilder(det är 6+idag)


Jag slutar skrivandet med en smörgåstårta, som jag ska 
bjuda
 arbetskompisen U på till lunch imorgon. (
vi får nog skippa vinet det tar vi på fredag)

Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka