måndag 5 januari 2009

Lite av varje




Dagarna bara flyger iväg, och snart så är alla helgerna över. Vardagen börjar som vanligt. Undrar varför alla har så bråttom, när tiden går så fort ändå.
 Idag var jag och mellangrabben i Gällstad, för vi var lediga och ville göra något. Blev lite shopping till den nya hallen bla en röd barstol, en ny hatthylla i aluminium, två lampor som ska sitta i trappuppgången samt lite smått och gott. Tänkte hälsa på släkten när vi ändå var där, men gamla moster var inte hemma och kusinens familj var sjuka så inte blev det nåt kaffe. Vi åkte hem och fikade hos E (semlor och prinsessbakelse)

Jag har plockat bort julsakerna, tomt tomt fick göra om lite i fönstret i vardagsrummet. Man vill ju ha det lite ombonat, så nu springer jag omkring med sakerna för att se var dom passar bäst. 
Vi ska börja plocka bort allt i hallen( var ska vi lägga allt?????) Toan ska också göras om till klädgarderob, det blir fasligt stökigt överallt,    men.......... den som väntar på något gott väntar alltid för länge  eller????   /Ann-Louise

1 kommentar:

jennys hus sa...

Åh vad avis jag blir på dig som varit i gällstad. då har du rätt nära till ullared då? Brukar vara där 2 gånger om året men har då ca 100 mil dit:-D

Tack för din fina kommentar inne hos mig, det värmde:-)
Kram/jenny

Sessan

Sessan
Våran pussgurka