tisdag 30 december 2008

Uppåt väggarna!!!!!!!!!!






Äntligen har vi fått hem våra tapeter. Det känns så skönt att få ordning på hallen och trappuppgången, visserligen är det en hel del kvar.  Golv som ska höjas, panel som ska målas och sen tapeter till hallen som ska passa med den andra tapeten i trappen. Men jag tror att helheten blir bra.

Vad gör ni annars ? Väntar på det nya året?  Själv så ska jag jobba i nyår, men det blir nytt år i alla fall. H ska fortsätta att tapetsera när jag jobbar så då kanske trappuppgången är färdig när jag kommer hem, bara det är ju värt att fira med skumpa.

 Ha det nu så bra så hörs vi i det nya året/ Ann-Louise

1 kommentar:

Bittan sa...

Gott nytt år på er med :-)
Jag kör på fredag. Passar det at vi kommer o hämtar er 1815 ?

Kram B med familj

Sessan

Sessan
Våran pussgurka