fredag 12 december 2008

Snö snö och åter snö





Idag vräker snön ner, och man får träffa grannarna som är ute och skottar snö. Det är vackert med snön som tynger alla träden. Mr H var ute och tog några kort i vår trädgård, innan det töar bort.

Tog fram stora tomten idag , och han hade passande nog fått med sej sina skidor.  

Imorgon bär det iväg till Stubbegården utanför Vadstena. Där ska vi frossa i läckra bakverk, kakor, pajer, tårtor och lite annat smått och gott. Återkommer med lite bilder (om jag inte glömmer kameran) 

Tog ett kort på mitt väggord som jag köpt hos Vimsa dekor. Väggordet sitter ovanför terassdörren, tycker att det passar ganska bra för visst regnar det ofta (ialla fall på sommaren)


Be happy / gå ut och gör snöänglar  /Ann-Louise

2 kommentarer:

Malin sa...

Underbar blogg Ann-Louise!! Vilket vackert hem och så mycket att inspireras utav! Har lagt dig till mina favoriter.. ;)

Kram på dig så ses vi!

Malin

Ann-Catrin sa...

Godkväll!!

tack för besöket på min blogg so gjorde att jag hittade till din fina.. härligt hus ni har och oj vad fint ed all snö!!


Vi har nästan en likadan vovve vi!!
kram
a-C

Sessan

Sessan
Våran pussgurka