fredag 6 november 2009

Present till mej.........

Idag när jag var ute med Skrållan i skogen, fick jag en ide(får det ofta när jag promenerar).
Plockade som vanligt hem lite naturprodukter,lingonris och mossa. Tog lite cellofan i botten, på ett loppis fynd som jag har målat vitt (brickan alltså). Pyntade det med mossa 0ch lite småsaker. La dit en ljusslinga med stjärnor (köpt på Netto). Slog in det i cellofanen och knöt en rosett, klart........
Hade en tygbit över som passade till att göra en duk av (just nu iallafall) och några meter band. 
Nu passade inte kuddarna in , så jag får nog tänka till och göra något åt det. Det blir alltid så när man ska ändra om (vilka problem man har!!!!!!!!!!)

Nu är det dax för lunch, idag  serverar kocken (alltså jag) fiskgryta med saffran och vin i, till det lite vitlöksbröd.



2 kommentarer:

Mittljuvaskafferi sa...

Vad fint det blev. Du är så himla fiffig=0) Ha en bra helg!
Kram Birgitta

Bittan sa...

Halloj !

Present till mej...vilken superbra ide den får vi genast copa :-)
ha en mysig helg...fast du jobbar.

kram B

Ps idag tvingade jag in T på ekholms o köpa ljusmassa så jag vet vad jag ska göra imon !

Sessan

Sessan
Våran pussgurka