söndag 29 november 2009

En rolig helg

Har varit i Göteborg i helgen, med underbara vänner. Vi hade jättekul,vi hörde "Jerka" rocka loss på Rondo, åt god mat och drack gott hela kvällen. Avslutade kvällen med att rocka loss själv på en nattklubb,kl halv 4 var det godnatt.

Vi började lördagen med hotellfrukost(kl 9)sen bar det ut på stan för shopping. KL 12 var det samling för att intaga lite kaffe med dopp. Eftermiddagen gick också i shoppingens tecken.
Efter lite sen lunch bar det iväg till julmarknad på Liseberg. Kom hem ca 21,30 trötta och belåtna.

Idag har jag inte gjort många knop, men en krans han jag med. Får ju så mycke inspiration när man är iväg, har lite på gång i huvudet. Emellan pysslet får jag nog rulla lite köttbullar till jul.
Adventsljusstaken som jag har fått av min bror och hans familj(en Christina Scholin) har inte fått några ljus än, så det är väl bäst att sätta i några och tända det första ljuset.

2 kommentarer:

Bittan sa...

Haha.... kolla in min krans :-)

Tack för trevligt sällskap o en jättkul helg:-)

Kramar T o B

Elzie sa...

Gu vad mycket fint du gjort. Sen vill jag gärna "rätta" dig på en punkt. Knäred ligger i Laholms kommun, rätt nära smålandsgränsen. Så det blir att åka söderut för damerna istället, hihi.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Sessan

Sessan
Våran pussgurka