torsdag 22 oktober 2009

Kransar


Har varit i skogen idag, fick med mej lite mossa av det blev det 2 gravdekorationer. (Hej moster. Om du tittar nu så ser du vad jag knåpat ihop till gravarna) Försöker hinna med att göra kransar till gravarna varje år. Ibland blir det hjärtan ibland kors, i år blev det kransar.

Fick inbjudan idag till en bloggträff, det ser jag fram emot. Roligt att knyta nya bekantskaper.
Har tagit den berömda sprutan mot svininfluensa, hoppas nu att den gör nytta, är lite svullen på armen men annars är det som vanligt(tror jag)


1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Hej Ann_Louise!
Det är klart vi har öppet som vanligt första november. Ni är hjärtligt välkommna till vår lilla butik.
Vilka vackra kransar du har gjort.
Skall iväg och ta en spruta jag med i morgon mot svininfluensan. Jag har varit lite tevekande men jag tillhör riskgruppen så det är väl lika bra att ta den.
Önskar dig en härlig helg!

Kram Helen

Sessan

Sessan
Våran pussgurka