söndag 25 oktober 2009

Äntligen.........

är dom färdiga, mina Tilda änglar. Vilket petgöra, mycket knåp och knep. Har tänkt göra Tilda tomtar , men det får vänta lite. Måste städa någon gång. Nu har jag mönster så nu kan jag improvisera lite, och göra som jag vill.

Imorgon är det arbetsdag igen, tycker att veckorna går vansinnigt fort(månaderna också, åren med) Barnen blir ju äldre, insåg att jag också blir det eller???????Store sonen sa" tant" till mej....för att jag har glasögonen nere på nästippen när jag pysslar, då talade jag om för honom att han faktiskt är över 25!!!!!!!!!det går fort till 30.(Tyckte han inte va så kul) Det gäller att gilla läget.

Man är ju inte äldre än man känner sej ( då är jag 47)

Må Gott

(Hej Malin    här kommer det  60950andersson@telia.com)

Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka