lördag 26 september 2009

Lite av livets........

goda stunder, kaffe,likör, äppelpaj och ett nytt magasin. Ibland sitter även jag ner för att njuta.
Frisserade mina lammöron för att göra en dekoration. Det var precis att det räckte till ett pyssel.Stommen är en amerikansk fotboll, som har legat ute ett antal år och skräpat.(hoppas inte barnen märker det) Har målat mitt bakbord och skrivet lite text på det, så nu blir det inget bakat här......jodå har aldrig haft ett bakbord innan så det blir nog bakat ändå.
Köpte ett syrenhortensiaträd idag, så fort H hade planterat det fick han beskära, blommorna är ju så dekorativa. De får stå inne och torka. Jag får vänta tills nästa år när trädet blommar, då  kanske det har blivit mer grenar och blommor som jag kan göra dekorationer av .



Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka