måndag 6 juli 2009

Glas



Glas i alla former, fat ljusstakar, snapsglas och lite olika skålar. Vad ska man göra av alla dessa loppisfynd? Jo......det kan bli glasklockor i olika modeller. Jag använder glassilikon för att limma ihop sakerna. 
Nu ska jag inte pyssla mer idag, för jag ska till jobbet snart. Det är 3 arbetstillfällen kvar innan semsestern och jag har tandvärk!!!!!!!!!!!!!!!värk i en rotfylld tand? kan man ha de?



Må gott(jag måste ringa tandläkaren i morgon igen, har precis satt dit en krona i en annan tand)

Våran store grabb ringde o sa mamma gå in på www.youtube.com/watch?v=htoQJVXyXvg     och det gjorde jag........gu vad jag blev förvånad, han kan den grabben. Gå in på adressen du oxå.  (jag har länkat i högra sidan bara att klicka på bilden)

3 kommentarer:

mysfaktor sa...

Va fint det blev med glas klockorna.Vad får du alla ider ifrån????Ha det så bra! Annelie

Bittan sa...

Tack det värmde :-)

kram Bittan

Mittljuvaskafferi sa...

vad fiffigt! Har alltid velat ha glasklockor men tycker de är för dyra, vilken bra idé med att göra de själv. De blev tjusiga!
Ha de bra nu måste jag kika i mina skåp efter glas skålar =0)
Kram/Birgitta

Sessan

Sessan
Våran pussgurka