torsdag 7 juli 2011

Vad pysslar jag med?

Jag pysslar med lite av varje, absolut inte det jag ska ...bla ...rensa ogräs och städa. Vi satte upp en tapet på kylskåpet eftersom vi har ett vitt med några år på nacken, så gjorde det inget om det inte skulle bli så bra...men jag tycker det blev riktigt snyggt med Tricia Guild tapet.
Sitter mest och knåpar ihop armband, det är så skoj att finna olika kombinationer och färgval.
Lite rosa kulor........
lite svarta.....
och en salig blandning. Det som är kul är att kombinera rätt berlocker till den som ska ha det..tex kaffekopp och tårtbit till den som gillar fika eller solstol och flipp flopp tofflor till den som älskar att sola.
Nä nu ska jag hälla upp min fläder saft som har stått och dragit i 5-dygn.

2 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Hej igen!

Lyckades stava så eländigt i min förra kommentar att jag fick skriva om...ler. Underbara armband du gör, säljer du dem? Så extra kul att kunna göra dem riktigt personliga. Njut dagen!
Kram Pia

Elzie sa...

Gud vilka snygga armband du gör.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Sessan

Sessan
Våran pussgurka