fredag 4 juni 2010

Trädgård

Tänkte slänga mitt gamla strykbräde, men kom på att man kan säkert göra något av det. Så det blev ett avlastningsbord till terrassen. Kanske kan man duka buffe, eller sätta saker på det.
Har suttit ute och doftat på sommaren, ljuvligt när det doftar syren och nejlikor.
Gjöt lite härom dagen bla LOVE ME i cement.
Ett spets fat, lite större än det jag har gjort innan. Kanske man kan ha det till fågelbad.
Gamla bilder men med nytt innehåll i.
Vita penseer som blommar i en zinklåda tycker jag är vackert.


Nu ska jag snart åka till jobbet, det är min helg att jobba igen..............

1 kommentar:

Bittan sa...

Va smart med strykbrädan!!!!!!
Du e helt otrolig på att få till det :-)
Blir sugen på att gjuta när jag ser allt fint du har gjort .
I morgon kommer vinsten.

Kram b

Sessan

Sessan
Våran pussgurka