fredag 5 mars 2010

Förändring pågår.......

Jag gör som de flesta ute i pysselbloggarna, nämligen dekorerar ägg. Det har blivit två nya.
Visar en bild på ett loppisfynd, en gammal parfymflaska. Inte för att det var något billigt fynd men jag fastnade för den vackra etiketten. Hon jag köpte den av sa att den var värd mer för det var en speciell etikett från Stockholm, inte vet jag men jag tyckte om den.
Bara en bild på en massa saker.
Här kommer förändringen, en gammal kofta från Kapp Ahl som har fått nytt liv.
Virkade runt krage,ärmar och nertill, satte på lite tyll, tyg , band och spets ......tada en ny liten kappa a la Ann-Louise.

En bild på lite detaljer, skrev mitt namn med textilpenna på linnetyg.

Nu ska jag ta helg, men imorgon jobbar jag igen. Ska göra lite mat bla baconinlindade daddlar,kycklingfile, krutonger med ädelost och päronmarmelad med whiskey, så det är bäst jag slutar nu.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Snacka make over! Guuuud så fin din kofta blev, du är så påhittig och duktig.
Baconlindade daddlar. mmmmmm, nu vattnas det i munnen på mej.

Kram Cathrin

Sessan

Sessan
Våran pussgurka