tisdag 9 juni 2009

Jag har gjort en tavla.........


hade en massa bilder liggande till ingen nytta, så jag klippte och klistrade. Det fick bli ett collage av vackra kvinnor och söta barn.

I väntan på sommaren, så får det bli lite småpyssel.

Hängde upp mina fågelburar på en hässjestake i taket. Får se om jag trivs med detta, annars blir det till att flytta om igen.

Min tallrikshylla som nu är färdigmålad hängde jag i sovrummet.Egentligen är höjden för kort, får se om jag hittar någon annan på någon loppis framöver.

Ikväll jobbar jag till 02:00, men i morgon är jag ledig, då ska jag på massage. Det ska bli skönt att få bli knådad.

Avslutar med en bild på" sessan"

Ha det gott.



1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ååh, jag ska snar gå iväg på massage jag också... Ska bli så skönt!
Vilken fin tavla du hade gjort... Bra att ta reda på alla bilder...
Kram
Marie

Sessan

Sessan
Våran pussgurka